Real Time Analytics

Livet På En Kant

Den här dagen var lätt att leva

Publicerad 2013-04-25 15:29:53 i Vanlig vardag,

Jag har varit nere och fixat lite i stallet. Nu ska jag åka och jobba kväll. Det blev betydligt mer jobb än jag tänkt mig den här månaden, men det får bli så nu. Det är alltid bra att få in mer pengar nästa månad. ;-)

Det är så bra med alla positiva människor jag har runt omkring mig nu. Det är så lätt att leva då. Jag startade ett litet ekorrhjul och helt plötsligt började folk hjälpa till från både höger och vänster för att hålla det snurrande. Det känns helt plötsligt som att jag inte springer själv längre. Jätteroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela