Real Time Analytics

Livet På En Kant

Dagens projekt: Sovrummet!

Publicerad 2013-04-12 10:55:10 i Vanlig vardag,

Nu ska jag bli färdig. Jag är så himla bra på att göra saker halvfärdiga, men nu ska jag dit med det sista ni kommer att ÄLSKA hur det kommer att se ut ovanför sängen. Det gör redan jag, Bara tanken på det jag beställde tidigare gör mig lycklig.
 
Om jag ska hinna måste jag sätta fart nu. Jag har en del annat att göra också, men det kan jag göra samtidigt.
 
 
Så här ser det ut just nu. Jag återkommer med bild när jag är färdig. Det kanske tar en liten stund för det är en beskrivning jag måste läsa för att få upp det jag ska ha upp på väggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela