Real Time Analytics

Livet På En Kant

Att handla med indier och kineser.....

Publicerad 2013-04-29 08:47:00 i Vanlig vardag,

Det är verkligen intressant att handla med andra kulturer. Jag sitter nu och ska göra min första beställning hos en indier och jag lovar dig att det är den segaste personen ever att göra affärer med. Vill de inte tjäna pengar, eller? Fördelen med indierna i det jag ska köpa nu är att kvantiteten är att jag bara behöver köpa 5%, eller 1,6% i antal jämfört med om jag hade handlat från Kina. Det här gör det hela rimligt.

Nu hoppas jag iaf få ett svar omg om den totala kostnaden med både frakt och vara, men vi får väl se hur lång tid det tar för dem att svara........
 
Kineserna är 10 ggr bättre på kommunikation, men det är enorma mängder man måste köpa istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela