Real Time Analytics

Livet På En Kant

The way of living it fortsätter

Publicerad 2012-10-07 12:12:12 i Vanlig vardag,

Helt plötsligt blir allting verkligen, verkligen möjligt! Ni fattar inte hur Happy jag är.

Alldeles nyss ringde den perfekta ryttaren till Norton. Alltså precis vad jag letat efter HELA tiden. Kan det bli bättre? Dessutom kom den här personen jag så gärna vill prata med och hörde av mig till igår, men jag har inte tid att prata med honom idag. Det är ju egentligen perfekt, MEN nu ska jag göra annat. Jag är ju redan happy och jo, jag blev ännu lite mer happy när jag såg att han kom. Det är både ett bevis på att det fungerar och jag tänker så att om nu universum fungerar så, så kommer han att komma igen. Imorgon är en bra dag. Då har jag bokat med ryttaren att komma och prova Norton kl 17.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela