Real Time Analytics

Livet På En Kant

Redan less på att vara handikappad

Publicerad 2012-10-02 12:02:34 i Vanlig vardag,

Hur kul är det liksom? Jag orkar ju inte göra någonting. Ligger här i soffan och väntar på bättre tider. Tänk om något roligt skulle kunna hända. Jag har iaf svarat på en annons på blocket. Passade mig utmärkt. Precis sådana byråer som jag skulle behöva utöka med i mitt sovrum. Det blir liksom bara en förlängning av den jag redan har. <3 Blocket bortskänkes! Min känsla säger dock att jag var lite för sent ute för att hinna få dem. Problem nummer två skulle vara att hämta dem, men det är ju ett senare problem.

Jag har även svarat på en annons om möbeln som jag har halva delen till redan. Hur jag sedan ska få till den återstår att se. Haha! Något använder jag iaf min tid till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela