Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nu känns det lite tungt

Publicerad 2012-10-12 20:43:00 i Vanlig vardag,

Jag har hamnat i en tillfällig svacka och känner mig faktiskt lite nere just nu.

Imorgon ska jag ägna lite tid i stallet, eller jag tänkte faktiskt pyssla på lite där på dagen för att sedan göra något hemma. Jag har en hel del att göra här. Bla ska jag ta ner en lampa och hänga upp en annan. Det är ju lättt - om takhöjden inte är typ 4 meter just där lampan ska hänga. Nåväl. Det löser sig. Om inte annat kunde jag få hjälp av grannen.

Nu ska jag se färdigt filmen jag tittat på. Imorgon ska jag vakna upp till ännu en fantastisk dag. Det kommer att hända massor med bra saker och jag kommer att känna mig på tip-tophumör igen. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela