Real Time Analytics

Livet På En Kant

Kan det bli bättre och mysigare en fredagkväll?

Publicerad 2012-10-26 21:34:28 i Vanlig vardag,

Har precis suttit i soffan och tittat på när det städats i mitt hem. Det urmysiga ljuset som samma person köpte tidigare står på bordet. Jag måste skaffa fler sådana. Själva ljuset lyser om vartannat i olika färger lila, blått, rött, gult. grönt. Själva glaset alltså. Det var asläckert och inhandlades på Coop. Ett doftljus.

Just nu är hon ute och går med hunden och sedan ska vi dricka te och äta middag. Kan det bli bättre? Tror faktiskt inte det. Imorgon ska jag fråga om det är någon kod till tv-kortet för det vill inte riktigt starta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela