Real Time Analytics

Livet På En Kant

Idag känns det mycket bättre

Publicerad 2012-10-18 10:45:59 i Vanlig vardag,

Det här med röntgenresultatet gjorde att allt annat inte blev så viktigt helt plötsligt. Ångesten över att Vovven bet en annan hund har försvunnit och alla andra saker blev lite "on hold".

Idag ska jag försöka ta mig och handla. Min nästa fråga var ju om jag verkligen vågar köra bil innan jag träffat den här läkaren nästa vecka. Det som kändes mest oroväckande var att de inte ens skrivit vad det ev kunde vara.

Jaja, det är väl bara att vänta och se. Som den trevliga kvinnan sa igår som kom och fråga hur det var. Man behöver inte måla fan på väggen. Det var verkligen rätt person som kom. Hon utstrålade både vänlighet och medmänsklighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela