Real Time Analytics

Livet På En Kant

Friskhetstecken 1

Publicerad 2012-10-31 08:40:53 i Vanlig vardag,

Datorn börjar vara tråkig. Det finns liksom inget roligt kvar. Film känns heller inte aktuellt just nu. Är lite less på det. Jag känner att jag vill göra något, men jag är ju fortfarande inlåst i isoleringscellen här. Ett tag hade jag tänkt gå ner och titta på hagen som någon i förbifarten sa var trasig. Jag vet att jag inte ska gå ner själv, men vad ska jag göra? Hagen kan ju inte vara trasig och om ingen säger något är det ju svårt att fråga om någon annan kan laga den. Eller? Jaja, min medryttare kom precis då och hon skulle titta.

Pallar fan inte det här längre. Det funkar inte. Jag måste ner så snabbt som möjligt att ta hand om mitt eget.

Kommentarer

Postat av: Claudio

Publicerad 2012-10-31 09:05:42

Hej! Jenny hoppas att du mår bra nu. Krya på dig!õj~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela