Real Time Analytics

Livet På En Kant

En dag...

Publicerad 2012-10-09 15:36:59 i Vanlig vardag,

fick jag erbjudande som bara kändes SÅ himla fel. I mitt hjärta kände jag hur fel det var. Omoraliskt och oetiskt. Nu när jag har funderat lite kom jag på att det inte alls är omoraliskt eller oetiskt. Det beror bara på HUR jag gör det. Nu ska jag göra det och jag ska göra det på ett sätt som rättfärdigar det jag gör. Det kommer dessutom att vara till vinning och jag gör en god gärning från hjärtat utan att på något sätt vara "dum" mot någon.

What goes around comes around! <3 Förlåt mig då jag enbart gör det för din skull i slutändan och du kommer att få tillbaka allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela