Real Time Analytics

Livet På En Kant

Efter självdiagnosticering har jag nu hittat vad jag kan lida av

Publicerad 2012-10-21 23:19:00 i Vanlig vardag,

Är det så ska jag slå ihjäl den mycket inkompetenta läkarkåren. Det är så jävla stört att de inte finns annat.

Jag har precis checkat av en lista där jag har ALLA symptom på ett eller annat sätt. Där kan man även lägga in både Ciprofloxacinet och kontrastvätskan i var sitt fack samtidigt som de hör ihop.

ALLT hör ihop!

Det är bara det att jag är född till problemlösare med ett extremt högt IQ och min extremt analytiska förmåga är svår för andra att uppnå. Det är väl helt enkelt så att jag ser sambanden som ni inte ser?

Jag ska fan bli Sveriges Dr House. Fatta hur många liv jag skulle rädda. Imorgon skriver jag mer när jag pratat med läkaren.

Är det som jag tror kan vi avskriva ALLA neurologiska samt muskulära problem inom kort. Den för tillfället dåliga talförmågan kommer att komma tillbaka snabbare än ni anar......
 
Sorry, I will be back, and veeery sooon! =D
 
Sömnlöshet ingår i detta "sjukdomscenario" därav de sena inläggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela