Real Time Analytics

Livet På En Kant

Det känns som man slits i stycken

Publicerad 2012-10-27 17:27:41 i Vanlig vardag,

Jag vill ha det si och jag vill ha det så, och Jag, jag ska ha det si och sedan ska jag ha det så. Så låter det hela tiden för mig just nu från alla håll. Fatta att jag orkar inte. Jag har 6 dagar till som bara måste fungera. Just nu gör det det. Jag orkar inte ändra och hålla på och fixa för att någon vill ha det på ett exakt sätt.
 
Allt det här är dessutom otroligt stressande. Jag måste försöka vila. Inget annat. Jag pallar fan inte. Jag orkar inte hålla på och anpassa mig efter hundratrettielva olika viljor. Det blir som det skulle vara från början.
 
Ikväll blir det tidig kväll. Det är bra på TV dessutom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela