Real Time Analytics

Livet På En Kant

Det är fan bara konflikter i stall

Publicerad 2012-10-10 21:57:19 i Vanlig vardag,

Jag blir så trött. Varför ska det vara så att man alltid är trött när man kommer från stallet? Idag var klockan 21.30 när jag kom därifrån. Problemet nu är att alla är för trevliga så man vill liksom inte gå hem. Måste det bli ändring på det här? Hur löser man detta "problem"?

Jag ska dessutom kalla till stallmöte. Jag har något mycket viktigt att ta upp. Det är bara jag som bakar. Jag tycker någon annan kan baka. Jag har talat om för mina stallvänner nu att om jag inte äter onyttigt minst en gång om dagen kommer jag att tyna bort. Jag tycker de kan hjälpa mig och faktiskt baka lite de också. Varför ska bara jag anstränga mig?

Finns det inget annat i stallet får det bli bakning, kakor och bullar som måste lösas. Ska vi behöva göra ett schema? Blir det straffavgift för den som glömmer?

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2012-10-11 08:17:07

Jag har då aldrig fått smaka på ditt hembakta.. =(

Svar: Nä, den brukar ta slut ganska fort. Först måste ju jag provsmaka. =) Sedan kommer jag ner till stallet och oftast är det bara jag och glufs-glufs och glufs-glufs som brukar äta. Om du nu känner att du behöver säga ditt om det här kan du få komma till vårat möte, men eftersom du står i andra stallet kan du inte rösta. =D
Livet På En Kant

Postat av: fanny

Publicerad 2012-10-12 05:54:06

Attans! Ska ni fika på mötet? ;)

Svar: Självklart! Vill du sitta med och komma med åsikter? Jag antar att det är fler som vill sitta med på det mötet så du lär inte bli ensam. Sedan kan jag och mina två hyresgäster ha omröstning. Det skulle kunna bli intressant. Själv måste jag ta upp att jag önskar att någon bakar en sådan här kladdkaka med toscafyllning på.
Livet På En Kant

Postat av: Fanny

Publicerad 2012-10-12 21:50:06

Åsikter tror jag kan hålla mig ifrån så länge det finns fika att äta på :)

Svar: None
Livet På En Kant

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela