Real Time Analytics

Livet På En Kant

Den där mannen behövs nog ändå

Publicerad 2012-10-04 14:29:50 i Vanlig vardag,

Sängen gick inget bra. Det blev liksom inte alls bra faktiskt. Ena benet på hundens halva(ja, ni läste rätt) Fick jag inte dit. Tur jag har kartonger. Känns relativt instabilt att ha en kartong där, men det får duga så länge. Det är ju ändå hundens halva. ;-)

Jag funderar på att fråga grannen om han inte har någon bra kompis, med fördel singel, som kan hjälpa mig. Männen här verkar ju inte direkt hagla med närvaro. Jaja, just nu håller sängen ihop med en kartong. Det är alltid något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela