Real Time Analytics

Livet På En Kant

Utkast: Nov. 11, 2012

Publicerad 2012-11-11 08:38:20 i Vanlig vardag,

Äntligen börjar jag känna mig lite piggare. Idag blir det stallet lite mer än på ett tag. Jag ska damma av selen till Ante. Igår passade vi in den och idag blir det putsning av den. Selen har legat uppe på loftet i två år och var full av skräp, damm och annan skit. Ni ska den iaf piffas och bli fin igen. Den var välvårdad förut när vi använde den regelbundet.

Allt på selen var rätt storlek utom bröstan. Det löser sig senare. Tradera, butiken Mimmi å pålle är två bra ställen att hitta sådana saker på. Jag köpte selen begagnad och vet faktiskt inte vilken modell det är så det blir till att hitta rätt del som passar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela