Real Time Analytics

Livet På En Kant

Utkast: Nov. 10, 2012

Publicerad 2012-11-10 08:48:16 i Vanlig vardag,

Sitter och ska snart åka iväg. Kl 10 öppnar "butiken" som vi ska till. Den är bara öppen lördagar mellan 10-14 så det gäller att passa på och komma i tid. Det blir kanske lite bilder när vi kommer tillbaka om min telefon vill vara med och leka. Senaste tiden har den hållt på att dumma sig med minneskortet. Det är nog dags för en ny snart.

Det kommer också att bli inkörning av Ante. Inte än, men inom kort. Sele har jag redan. Det är ett stycke vagn som fattas. Just det, och den lilla detaljen att hästen måste bli inkörd. Haha! Jag har kommit på att det både är bra ur perspektivet att jag kan motionera hästen även om jag är lite risig samt att Ante skulle må bra av det efter hans skada. Först kommer det som sagt att bara bli invänjning av selen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela