Real Time Analytics

Livet På En Kant

Tar hand om mig själv idag.

Publicerad 2012-11-18 13:54:10 i Vanlig vardag,

Idag blir det lite lugnare än igår. Inte för att jag gjorde särskilt mycket. Det är bara det att jag verkligen inte orkar något än.

Idag ska det iaf bli färdigt som påbörjades igår. Lite lätt motionering på ridbanan av hästarna blir det också. Frihetsdressyr tränar jag just nu med mina tottosar. Hehe! Allt blir vad man gör det till....
Senare ska jag baka kaka och äta någon god middag. Så ser det ut till ikväll.
 
Dessutom har jag, efter nästan snart ett år, TV här hemma. Jag vet, tv...ett år...jag tittar inte så mycket. Tisdag kl 21 är det viktigaste program. Det är heligt. House på 4an. =) Som jag har längtat....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela