Real Time Analytics

Livet På En Kant

Som en skänk från ovan?

Publicerad 2012-11-13 14:15:00 i Vanlig vardag,

Alltså det här med attraktionslagen. Det fungerar verkligen. Jag vet inte vad som hände, men från att ha varit en grå dag började solen skina över mig som om världen bara förändrades. Tänk så enkelt saker kan bli. =)
Nu ska jag gå ner till stallet efter att ha ätit lite lunch. Undra vad jag ska hitta på där nere nu då med den lilla extraenergi som jag lyckades få. =)
 
Step by step blir det bättre och bättre. Annat kan jag inte konstatera. Nu ska jag bara tro lite till. Igår hade jag en riktig deppdag. Till största del berodde det nog ändå på att jag var så himla risig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela