Real Time Analytics

Livet På En Kant

Löshoppning någon dag

Publicerad 2012-11-05 17:37:00 i Vanlig vardag,

Jag kom på att det blir löshoppning med Norton i täten och lilleputt efter snart. Norton är en så bra hjälp när det kommer till sådana saker. Han kan ju liksom allt och är som en gammal professor. Nu är det dags att han ska lära nästa totto att hoppa också. Det är mycket bättre när han visar hur det ska gå till först.

Han lärde ju Ante när han var lika gammal. Jag behöver dock en del hjälp då jag varken kan bära, eller är särskilt bra inne på banan just nu, mer åt det olämpliga hållet faktiskt. Jag kan filma lite snuttar istället. Det är det jag är lämpad för just nu. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela