Real Time Analytics

Livet På En Kant

Lördagsevenemanget kommer att bli en 10:a av 10 möjliga!

Publicerad 2012-11-29 13:27:48 i Vanlig vardag,

Innan jag börjar skriva inlägget jag egentligen ska skriva måste jag bara säga att det här med attraktionslagen är <3. Snacka om att det fungerar! Love my life! Det har jag ju skrivit innan. Allt känns så himla bra just nu. Nu när jag insett vad det är jag ska sträva efter i livet.
 
Nu till det jag tänkte skriva om. Ni som inte kommer på lördag kommer verkligen att missa något. Snacka om att det kommer att bli toppen. Det är till och med så att jag vill vara gäst själv. Jag älskar att anordna tillställningar. =)

Woho! Inspirationen flödar just nu och som jag var och shoppade alldeles nyss dök det upp lite till på "menyn".

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela