Real Time Analytics

Livet På En Kant

Kommande helgs händelse

Publicerad 2012-11-26 20:20:45 i Vanlig vardag,

Jag har gjort mitt evenemang inför kommande helg nu. Eller, gjort evenemang. Jag skapade ett på facebook och bjöd in lämpliga att komma på besök. Med lämpliga tänkte jag rent geografiskt. DOCK är det några jag tänkt bjuda som inte har facebook, eller som jag inte är vän med. Det är dåligt att man bara kan bjuda in vänner. Det lättaste för mig skulle vara att den/de som har facebook, men som jag inte är vän med bjöd in sig själva. Nu gör väl folk inte det, för vi är ju svenskar. Hmm... jaja, det löser sig. Jag kanske får tillfälle till en muntlig inbjudan. Får se om jag vågar bjuda in alla som jag tänkt. Jag hade ju tänkt göra inbjudningskort också, men jag har som inte orkat. Det låter så sjukt att skriva inte orkat, men det blir liksom så...att man bara inte orkar. Det går inte att beskriva känslan.

Roligt kommer det iaf att bli på evenemanget och jag och några med mig ser fram emot evenemanget. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela