Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag tror att jag kommit till en insikt

Publicerad 2012-11-12 21:08:21 i Vanlig vardag,

Precis som rubriken lyder trodde jag att jag kommit till en insikt, men när jag började skriva inlägget kändes det så jävla fel. Jag tänkte skriva en grej som bara blev så fel. Eller det blev inte fel. Insikten jag trodde att jag hade gjort stämde liksom inte. Nu har jag spenderat tid på att tänka negativt om något som antagligen inte är det. Idiotiskt!

Det har ju med den här personen som jag är intresserad av att göra. Det är så himla svårt när han sagt att han inte vill träffa mig. Det är ju det jag vet. Att han inte vill träffa mig. Om jag rannsakar mig själv har jag nog heller aldrig sagt hur mycket jag faktiskt tycker om personen, och alltid har gjort, så det är väl inte så lätt the other way around heller.

Nej, jag borde väl gå dit och säga vad jag känner, men jag vet inte om jag pallar det. Väldigt sällan jag skriver de orden, men jag vet faktiskt inte om jag vågar. Jag är sjukt rädd för att på något sätt bli sårad och just för tillfället räknar jag med att jag skulle bli det. Svårare än så är det egentligen inte. Det hade varit mycket lättare om han hade visat intresse. Det mest sannolika, eftersom han inte gjort det, är ju att han inte alls är intresserad. Precis som han sagt tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela