Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hoppsan! Vad hände?

Publicerad 2012-11-03 16:20:34 i Stallet,

Helt spontant kom det en och tittade på stallplats. Jag hade precis satt mig för att äta och trodde först att det var de som hade bokat imorgon. Litet irritationsmoment när jag trodde det var dem eftersom jag var väldigt hungrig, men det var en som kom på spontanttitt. Spontantitt tycker vi om! Jag önskade mig nya hyresgäster och de står nog snart där i stallet. Jag har ju önskat mig, alltså kommer de att komma inom kort. =)
Nu har jag ju snart kö istället för tomma boxar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela