Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hittade en sötnos i stallet igår kväll

Publicerad 2012-11-26 10:20:00 i Vanlig vardag,

Igår kväll när jag kom för att kvällsfodra hästarna såg jag först ingen Hoppan i boxen. Jag var tvungen att gå fram till dörren och titta över kanten för att hitta hennen. Hon var en riktig tröttmössa. Tydligen är det jobbigt att få nya kompisar i hagen.
 
 
 
 Idag var det Vsons tur att vara sötnos. Nu fick jag inte till bilden riktigt för han blev lite sur och vände bort huvudet hela tiden när jag skulle fota. Han tyckte inte att "lekrasten" var och delade inte åsikt med mig om att vi skulle gå hem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela