Real Time Analytics

Livet På En Kant

Dag 1 gav faktiskt resultat

Publicerad 2012-11-14 19:52:08 i Vanlig vardag,

När jag la mig igår fick jag en snilleblixt. Det är ju bara att konstatera att övningen dag 1 gav resultat. Innan jag lägger mig ikväll ska jag göra iordning för snilleblixtens kommande framfart.

En sak som inte alls hade med det att göra är att jag kommit fram till att jag måste försöka lägga ner den här som jag varit intresserad av. Det är ju bara att inse att han aldrig varit intresserad. Det är möjligt att han var det förut, men han har ju sagt att han inte är det. För min del blir det ju meningslöst och bara onödigt tidsfördriv. Det hade varit skillnad om han visat något intresse. Lika bra att skita i honom istället. Inte för att det är särskilt svårt. Det är ju inte direkt så att han visar sig särskilt ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela