Real Time Analytics

Livet På En Kant

Äntligen börjar vi komma någonstans!

Publicerad 2012-11-27 13:33:00 i Vanlig vardag,

Äntligen ett riktigt bra läkarbesök! Nu när jag låg inne på sjukhuset tog de blodprover varje dag till skillnad från när man tar de ggr man går till läkaren. Läkaren idag tittade lita närmre på provsvaren och blev väldigt förbryllad. Värdena var 3,6 ena dagen och 1,7 dagen efter. Det är 3 prover tagna som hör ihop och de andra värdena va 9 och 12. Jag vet inte normalvärdet, men att det är hälften ena dagen mot var det var innan var inte bra. Läkaren sa att han aldrig hade sett något liknande. Den tredje dagen var det 5. Jag vet inte vad som var vad och vilket av dem som var 5 dag 3, men det kvittar ju. Det är ju ändå hälften/dubbelt mot dagen innan.
 
Det här ledde till att nya provsvar tas idag och jag blir remitterad till en endokrinolog. Hur snabbt det blir beror på vad provsvaren från idag visar och remissen skickas imorgon.

Det känns äntligen som att något är på väg att hända. Jag kommer att bli frisk, eller så frisk som jag kan bli. Sjukdomen är ju autoimmun så helt frisk kommer jag aldrig att bli. Tänk att jag snart kan återgå till mitt jobb och fortsätta som jag gjort innan. Fatta vad härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela