Real Time Analytics

Livet På En Kant

Spenderat eftermiddagen på hopptävling.

Publicerad 2012-05-20 19:10:50 i Vanlig vardag,

Jag hade lite tråkigt på eftermiddagen så jag tog och drog mig iväg på hopptävling. Det var roligt och lite inspirerande. Bland annat såg jag Antes blivande beridare och vi har preliminärbokat en provridning i veckan. Nu tänker jag inte tala om när med risk för att få "publik". Jag tror att det kan bli bra. Jag tycker att det är en sympatisk människa och ridstilen kan nog passa Ante. Dessutom behöver jag någon tuff som vågar hoppa fast han hoppar jättesprång ibland.
Bilder från dagens tävling på Märsta Ridklubb. Det var så mycket sol när jag skulle fota att jag inte ens kunde se hur bilderna blev.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela