Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ner till stallet

Publicerad 2012-05-09 05:38:21 i Vanlig vardag,

Nu ska jag alldeles strax ner till stallet. Först hade jag tänkt rida Ante, men jag inser att jag inte hinner. Jag kände inte för att stressa ner och rida innan jag börjar kl 7 för att sedan åka och jobba till kl 23. För det första insåg jag att jag skulle vara väldigt hungrig under dagen och för det andra skulle jag ha blivit väldigt trött innan dagen är slut. Lite ledsen är jag för att jag inte hinner, men han får väl helt enkelt stå ut. Annars är det nog praktiskt att börja rida en häst på morgonen nu för det börjar bli varmt på dagarna.

Nu ska jag iaf gå ner och göra resten av stallsysslorna. L hade lovat att hjälpa mig, men jag kan lika gärna göra dem själv när jag ändå är uppe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela