Real Time Analytics

Livet På En Kant

Liten tripp till en av mina män

Publicerad 2012-05-31 16:46:17 i Vanlig vardag,

Det funderar jag på att göra imorgon. Nu är det så att han bor en bit bort och jag jobbar igen på lördag. Lite krånligt känns det att åka och vi har inte sagt att det blir så. Det känns inte helt spikat. Jag har en del att göra hemma också.

Jag hade tänkt göra en hel del här hemma idag, men det är inte direkt så att man blir inspirerad av regnstormen utanför. Nåväl, jag kan göra det ikväll.

Kommentarer

Postat av: fanny

Publicerad 2012-05-31 21:25:33

SV: Det låter som något jag måste prova. Jag gör oftast sås i stekpannan efter jag stekt biffarna. Jag hällde bara i lite grädde idag, men har dock inte provsmakat.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela