Real Time Analytics

Livet På En Kant

Långhelgen slut...

Publicerad 2012-05-06 22:23:03 i Vanlig vardag,

Imorgon är det arbete som väntar igen. Jag är måttligt sugen på det, men jag är väl så illa tvungen. Jag har ju sökt lite nya jobb och hoppas få något.

Det var ju min långhelg som var precis och det känns som att jag gjort ingenting. Nu är ju det inte sant, men det är så det känns. Alldeles strax är det sängen som gäller, men innan det ska jag göra en snabbröjning här.

Veckan är ändå rätt ok. Jag är ledig tisdag och torsdag. Eventuellt jobbar jag på annat håll på torsdag, men det återstår att se. Fint väder så livet blir lättare att leva hoppas vi iaf på.

Jag har märkt att det blivit lite lite häst senaste tiden. Igår red jag iaf på ridbanan och både Norton och Ante fick hoppa små kryss. Ha det kära vänner så hörs vi imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela