Real Time Analytics

Livet På En Kant

Känns som fredag

Publicerad 2012-05-24 19:49:47 i Vanlig vardag,

Alltså den här dagen känns helt underbar. Det känns som fredag. Äntligen kanske jag kan vila upp mig ordentligt. Nu är jag ledig i tre hela dagar. Woho!!!!

Nästa helg är ännu bättre för då är jag ledig 4 dagar och då kanske eventuellt att jag åker bort. Tjoho! Det lär bli asakul. Jag berättar lite närmre om det kanske blir så. Jag har ju en del planering att fixa med isf. Det går ju som inte bara att kliva upp och lämna stallet utan hästarna behöver tas in/ut, få mat, kolla vatten osv.

Nu ska jag dock ner till stallet. Idag blir det ingen ridning för jag pallar inte. Är helt slut sedan igår när jag jobbade 7-23. Puh! Jaja, jag överlever. huvudsaken är att jag hinner vila upp mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela