Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag är stolt över mig själv

Publicerad 2012-05-04 09:30:48 i Vanlig vardag,

Igår hann jag med massor. Idag har jag också en hel del att göra. Det är väl bara att börja bearbeta listan. Först ska jag ner till stallet. Snälla L ringde och sa att hon släppte ut mina hästar. Tack L!

Jag får väl bjuda på fika senare idag. =)

Jag ska berätta senare vad jag gjorde igår och vad jag gjort idag. Det bästa är att jag nu är vän med min vän igen. Det är huvudsaken. Ha en bra dag där ute i solen kära vänner.

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2012-05-04 10:03:18

Vassego!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela