Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hur fan kommer man på var man vill åka?

Publicerad 2012-05-31 22:57:06 i Vanlig vardag,

Sitter här nu och ska försöka komma på var jag vill åka med min käre vän. Ni vet, han som jag inte skrivit om på ett tag och tänkt åka till imorgon. Nu blir det inte så att jag åker dit imorgon, men vi planerar att åka på en liten semester ihop.

Han säger att det inte spelar någon roll var han åker bara han får åka med mig och jag är ju född i Vågens tecken och kan inte bestämma mig.

Vi funderar lite på Dublin, Rhen/Moselområdet i Tyskland, funderade ett tag på en liten solsemester och nu är vi tillbaka på Dublin eller Alperna, dvs Tyskland. Hur ska man kunna bestämma sig? Alltså jag vet inte. Om jag åker ner till Rhenområdet vill jag gärna besöka stället vi bodde på när jag var 4. Hmmm....kom med lite förslag tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela