Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hoppsan! Hästarna fick visst inte så lite mat ändå..... ;-)

Publicerad 2012-05-16 06:01:35 i Vanlig vardag,

Jobbet väntar och idag hoppas jag på en bra dag. Jag har slutat att ta emot skit. Det räckr med att jag jobbar med det varje dag. Att plocka upp skit alltså. Efter det vill jag inte ta emot någon extra. So don´t piss med off!

Nu ska jag först ner och släppa ut hästarna, laga hage och "göda" dem lite. Igår vägde jag kvällspåse nr 2(de hade redan fått varsin). Den ena vägde 9 kg och den andra vägde 7 kg. Hihihihi! Jag tror att de är mätta. =)
Jag trodde att det var 4 kg i varje påse jag gjorde och att hästarna åt 12 kg per dag. De brukar få tre påsar totalt under dagen. Nu får jag nog uppgradera antalet kilon. Påsarna är inte alltid så fulla som igår men de äter nog kanske närmre 18 kg varje dag iaf. Det är bra. Nu ska jag inte längre ha ångest de gånger jag bara lagt ut en påse och de får en senare på em.

Nu måste jag gå. En hage var lite trasig och måste lagas först. Ha det bäst allihopern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela