Real Time Analytics

Livet På En Kant

Helgen i bilder

Publicerad 2012-05-06 17:23:01 i Vanlig vardag,

De har varit lite glest mellan inläggen på sistone och om möjligt ännu glesare med inlägg med bilder. Här kommer därför ett inlägg med bilder från helgen.

Här är från i fredags när jag var ute och körde traktor. Just den här bilden var från när jag körde traktorn själv.


Lördagseftermiddagen bjöd på en liten regnbåge. Tyvärr han jag inte ta någon bättre bild för den försvann precis efter. Dock är jag mycket nöjd med att ha fått med en regnbåge på bild.

Lördagskvällen bjöd på fullmåne som speglade sig i sjön Fysingen. Visst är det väl vackert.

Söndag morgon när jag och Vson har frukost i stallet. Han har hittat leksak och är fullt nöjd med livet.

Liten häst äter gräset utanför hagen som faktiskt bokstavligen är grönare...

Catch the moment! Handsken flyger i luften efter att Vson kastat upp den i luften. =)

Ni ser själva hur mycket grönare gräset är...

Handsken har försvunnit ur bild och Vson ser lite missnöjd ut med det.

Vson och jag fikar på kolonilotten efter att ha varit och shoppat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela