Real Time Analytics

Livet På En Kant

Förlorat oskulden idag

Publicerad 2012-05-01 19:32:26 i Vanlig vardag,

Bara för att rubriken klingar sexbetonat måste ni naturligtvis läsa nu. Ja, nu var det inte något sexuellt jag hade i åtanke annat än om man tänder på traktorer. Jag har faktiskt kört traktor och harvat. Nu snackar vi inte smågrejer utan en 10 m's harv. Hade någon sagt till mig för tio år sedan att jag skulle ha sjukt roligt skumpandes i en traktor harvandes hade jag skrattat åt det. Nu är det fan sanning. Kul har jag haft, någon lasagne hinns inte med, men annan mat blir det istället. Bra sällskap gjorde sitt till också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela