Real Time Analytics

Livet På En Kant

En liten fest piggar upp

Publicerad 2012-05-24 06:15:07 i Vanlig vardag,

Det verkar som att jag kanske ska på festen nästa helg nu ändå. Jag kanske inte har berättat det här. Först var jag lite tveksam till att det skulle bli av, men nu verkar det inte bättre än att jag kanske åker. Nu var det en bit bort så jag blir borta i mer än en dag isf.

Vi får se vad som händer. Roligt lär det bli iaf. Den här helgen blir det faktiskt lika roligt och händelserikt så ni har lite att se fram emot. Bland annat ska jag köra obrunnen hästbajs till min mammas kolonilott. Den ni! Hihi! Nej, skämt åsido. I helgen händer det spännande och roliga saker också. I promise you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela