Real Time Analytics

Livet På En Kant

Det kanske finns någon rättvisa i världen ändå?

Publicerad 2012-05-30 05:43:49 i Vanlig vardag,

Ibland undrar jag det. Ni anar inte vad som finns bakom kulisserna. Ibland träffar man människor av en slump. Är det meningen att man ska träffa dem?

Jag undrar om det nu är dags för pay-back-time för min del. Tänk om det vore så. Tänk om jag kunde få en droppe upprättelse. Nu skulle droppen visserligen vara en piss i Mississippi, men det är fortfarande en början.

Jag tror att alla får vad dem förtjänar. Jag har försökt att vara en bra människa i flera år nu och göra bra saker hela tiden. Jag hoppas att den karman kommer tillbaka till mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela