Real Time Analytics

Livet På En Kant

Avbokning och hästcoach? =(

Publicerad 2012-05-26 09:43:04 i Vanlig vardag,

Han som skulle komma och pröva Ante avbokade idag. =( Han hade så mycket jobb och kände att han inte hann. Jaja, han sa från början att han hade mycket jobb just nu och det är inget att göra något åt. Jag visste det när jag ringde också att han jobbar mycket.


Igår var jag in på Horze och glodde lite. Jag hittade en uppsättning vita benlindor i acryl, samma som jag har tre av redan eftersom Ante ätit upp en på stallgången. Just igår hade de en hästcoach där. Jag pratade lite med honom och fick ett visitkort. Nu när jag titta efter på hans hemsida och på facebook så tycker jag nog att både ridningen och hästhanteringen följer min bana. Ingen mer än jag skulle bli överlycklig om jag hittade något som passade.

Har skickat ett mail och hört mig för var han har sin kurs i helgen så jag kanske kan åka och titta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela