Real Time Analytics

Livet På En Kant

Woho! Nu kör vi

Publicerad 2012-03-29 13:44:34 i Vanlig vardag,

Har precis pratat med SKV och nu ska jag köra. Snart blir det Jempas lilla sexyshop. Hihi! Eller kanske något annat lite mer passande namn. Jag ska sälja trosor, bhar och andra snygga underkläder. Jag vet att det fanns massor med andra som säljer sådana kläder. Nu är det ju så att jag har superpriser och mina är dessutom sexiga och snygga. För er som bara vill vara bekväma kommer det att finnas mormorsmamelucker också.

Jag är så glad. Finally! Nu ska vi köra järnet. Jag ska fan lyckas med det här.

Jag har liksom massor nu:

*Kollar på en webshop.
*Har fixat en säljare.
*Funderar på att köra homepartyn. (Och jo, för rätt betalning kan jag visa upp)
*Funderar på att låta folk komma hem till mig emellanåt och kolla, typ "öppet hus" på onsdagarna.


Det här kommer att bli toppen. Jag hittade även BHar i större storlek idag så det kan bli en bra grej. Många gör ju tuttförstoringar nu. Jag behöver inte det. Jag är rätt nöjd med mina.

Nu måste jag ner till totto och lotto för de vill ha mat, vatten och rena boxar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela