Real Time Analytics

Livet På En Kant

Tänk före efter!

Publicerad 2012-03-13 15:30:02 i Vanlig vardag,

Jag ska ner till stallet nu en sväng. Blir väl lite motion av Norton idag. Sedan tänkte jag passa på att kratta lite i hagen. Den ser inte så rolig ut just nu.

Vi får se sedan när jag kommer upp igen om jag har något roligt att berätta. Just nu är det lite dödläge på roliga saker som dessutom går att skriva på bloggen. Vissa saker kan man ju som inte skriva här även om de är tokroliga. Lite måste man ju ändå tänka. Här om sistens var det en som skrev en riktigt korkad sak på facebook. Alltså det är ju öppet forum. Dessutom snackas det alltid en massa. Det är så tråkigt när man skriver saker som verkligen är riktade enbart till en person och gör det så att det syns. Gör det då som allmän info bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela