Real Time Analytics

Livet På En Kant

Söndagens to-do

Publicerad 2012-03-18 07:41:08 i Vanlig vardag,

Jag ska ner till stallet snart. Den här helgen har varit skön. Jag har slappat i soffan både fredag och lördag kväll. Mitt mål är ju att orka kliva upp tidigare och hinna göra färdigt mitt stall innan  jag börjar jobba Jag får nog jobba lite mer på det. När det blir varmt sedan skulle det vara skönt att rida på morgonen. På eftermiddagen blir det så varmt.

Idag blir det nog en kort sväng ut innan jag går ner i ridhuset. Det blir ridhuset idag också. Ante vill jag nog inte rida ut på förrän han gått någon dag och Norton är ju tokpigg och behöver lite arbete. Det var några som ska rida ut senare idag, men jag vill nog vara färdig med stallet innan lunch.

Jag har fortfarande två saker kvar att göra sedan igår. Igår delade jag inte av hagen och jag måste mocka några kärror. Just det, jag hämtade ingen torv igår heller så det måste jag göra.

Idag tänkte jag skriva ett inlägg i hästägarnas bästa spartips. Jag har en del fyndiga saker kvar att skriva om och nya dyker upp hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela