Real Time Analytics

Livet På En Kant

Om daten

Publicerad 2012-03-07 05:29:00 i Vanlig vardag,

Vi har nästan bestämt att vi ska träffas på torsdag. Jag är bromsklossen i det här. Det innebär att eventuella andra som är intresserade helt enkelt får ta fingrarna ur arslet och meddela mig ev intresse. Gör man inte det får man skylla sig själv. Ni vet, annars kan det vara försent efter torsdag. Tar man inte för sig blir man utan. Det fungerar så.

Nu är jag lite velig. Han ville ses redan igår och verkar väldigt på, men jag är ju lite rädd nu. Sist blev det ju fel när jag tyckte/tycker sjukt mycket om den jag var ut med och inte var vatten värd tillbaka. Suck! Jaja, vågar jag inte kommer jag definitvt inte att hitta någon heller. Jag måste fundera lite. Själv var jag lite sugen på lördag. Samtidigt känns det lite roligt faktiskt. Tänk om jag tycker sjukt mycket om den här och åtminstone är vatten värd. Det är ju värsta uppsvinget. Jag kanske helt enkelt får jobba mig uppåt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela