Real Time Analytics

Livet På En Kant

Om att vara en chicken

Publicerad 2012-03-08 07:43:00 i Vanlig vardag,

Någon kom med förslaget att jag ska ringa honom, men det går inte. Det finns inte en chans i världen att jag skulle våga det. Nu vet jag att ni kanske är förvånade över något sådant när det gäller mig. Jag brukar liksom bara lyfta luren. Jag kan faktsikt erkänna att jag har aldrig vågat ringa till honom. Konstigt, när jag kan göra 10 ggr mer än alla andra när det gäller andra svåra saker, men vi har väl alla våra fel och brister.

Nåväl, det kommer iaf inte att hända. Jag är alldeles för rädd för att få ännu ett nej eller något annat konstigt svar. Det enda som skulle kunna få mig att ringa var om han hmm... typ skickade ett sms och bad mig, eller ja, jag vet inte. På annat sätt hintade om att svaret inte är nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela