Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nyss hemkommen

Publicerad 2012-03-23 22:45:27 i Vanlig vardag,

Jag kom precis hemkommen från middagen. Nu är jag sjukt trött och ska lägga mig på en gång. Det blev några bilder så jag ska dela med mig, men det får bli imorgon.

Idag fick jag reda på en annan rolig sak gällande Herr Snygging. Hihi! Det är nästa helg. Jag kanske delar med mig när jag vet lite mer. Roligt är det iaf om det nu skulle visa sig vara så. Ödet verkar spela med ibland. =)

Godnatt kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela