Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nu har jag fått svar

Publicerad 2012-03-09 09:01:15 i Vanlig vardag,

Jo, jag har fått svar nu. Inget svar är också ett svar. Jag tycker väl att jag hade kunnat få ett nej iaf. Jag fick det av en person en gång. Med stora bokstäver. Det gick inte att misstolka och jag fattade grejen. Inget svar känns mer förnedrande. Känslor är något man tillåter andra att skapa och jag tänker inte tillåta något den här gången. Jag ska gå hem och gråta lite sedan är det klart. Med tanke på hur dåligt jag mått i veckan hoppas jag att han kan hålla sig borta. Han kunde ju det förut så det borde inte vara något problem nu heller.

Kommentarer

Postat av: Lindah L

Publicerad 2012-03-09 09:32:58

Man skulle ju kunna tycka att en vuxen människa kan komma med ett svar. Så jävla svårt är det inte att besvara ett sms. Ganska enkelt faktiskt.

Otroligt respektlöst och omoget.

Men å andra sidan så vet du ju nu att det absolut inte är någon mening att lägga energi på något sånt där.

Du är värd något bättre!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela