Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nu har jag fått svar och ska på date

Publicerad 2012-03-10 12:41:22 i Vanlig vardag,

Jag skickade ett till sms och har nu fått svar. Kanon! Han vet att det aldrig kommer att bli något mellan oss och han vill inte träffas. Bra då vet jag. Då kan jag glömma det. Det känns mycket bättre. Nu kan jag gå vidare och skita i honom.

Istället bestämde jag mig för att träffa den här andra. Vi försöker få till att vi ska kunna träffas nu och planerar in vilken tid. Han kan inte idag och jag kan inte imorgon. Jag orkar inte åka in till stan mitt i veckan. Han bor på Ö-malm. Det måste bli en helgdag. Får se om han inte kan få till någon ledig tid idag. Jag återkommer. Jag hoppas vid Gud att han inte ljuger. Dessutom har jag helgarderat mig och kontrollerat att han inte har något närliggande ex. Hans har flyttat för gott från Sverige. Kanon! Återkommer senare när jag vet mer. Nu vill hästarna ha mer mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela