Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nu är det tydligen bekräftat

Publicerad 2012-03-28 21:00:14 i Vanlig vardag,

Kom hem nu efter att ha varit ner och arbetat lite i stallet. Min rumpa värker som fan idag. Den arbetar för att vara fast och fin till Beach2012. ;-) Nä, skämt åsido, vi var en man kort på eftermiddagen idag på jobbet och fick köra värsta, värsta powerwalken för att hinna det tre gör på en timme. Sedan skottade jag lite bajs i min container också. Jag tror att min rumpa blir fin av det. All mockning har ju gjort att jag snart ha rutor på magen. I like!

Iaf nu när jag kom hem får jag upp en chatruta på fb där det står: Hej PorrJenny! Jaha, liksom. Vadå PorrJenny? Svaret löd: Ja, du säljer ju trosor. Hahahaha, jag dör. Ok, om jag är PorrJenny för att jag säljer trosor so it will be.

Det värsta är att när jag pratade med "min säljare" igår var hon, precis som jag inne på det mer lite sexigare stuket på kläder. Som hon sa "alla vill ha något sexigt under" och det stämmer nog. Vem fan VILL vara ful? Vad är det för fel på att vilja ha underkläder som är nästintill horiga för att de är sexiga? Det är bara det att man måste vara svensk också. Mormors gamla mamelucker ska det vara. Jag har gärna fula kläder över. Jag är också ofta skitig, men vad gör det om man nu har snygga underkläder? Jag tycker om att sälja det jag säljer. Det är roligt. Nu är jag på hugget igen. Det här kommer att bli bra. Är det att jag är PorrJenny, ja, då får det vara så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela