Real Time Analytics

Livet På En Kant

Norton var bättre idag

Publicerad 2012-03-26 20:50:34 i Vanlig vardag,

Idag blev det en joggingtur på Norton. Även om jag anser att det är tillräckligt varmt för att gå utan täcke nu la jag på honom hans regntäcke. När jag kom idag hade han lite ont i en muskel, men inget i bindväven. Jag beslöt mig för att köra ett lättare ridpass och han gick kalas. Idag var det schwung i steget igen och han var pigg och glad. Han arbeta också genom hela kroppen när han gick framåt. Nu gick han inte i någon superform och det var inte heller min avsikt. Det braiga idag var att han inte hängde på frambenen som sist utan gick i bra balans.

Nu ska jag koka lite te och jobba på att lägga ut lite bilder på trosorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela