Real Time Analytics

Livet På En Kant

När ni gör pannkaka - gör inte som mig - då blir det pannkaka!

Publicerad 2012-03-14 19:23:00 i Vanlig vardag,

Jag blir lite irriterad när jag skriver vad jag anser är ett toppeninlägg och sedan inte bara överöses med besökare. Nu är det ju inte så rimligt att det händer, att besökarna dyker upp omgående. Det är bara något jag önskar mig. Besökarna kommer ju så småningom.

Alldeles nyss gjorde jag pannkakor. Det blev lite tokigt när jag läste receptet och blandade ihop mjöl och mjölk. Visste ni att pannkakssmet blir otroligt tjock om man ha i 6 dl mjöl och 2,5 dl mjölk istället för tvärtom? Inte? Nej, men då kan jag tala om att det blir så. Det blir faktiskt så illa att mjölet som inte kan sugas upp av mjölken kan hällas ut och man kan fylla på med ny mjölk. Degen är ändå en klump så ägg och allt blir kvar som receptet var från början. De smakade bra iaf.

Kommentarer

Postat av: we will never walk alone-Vill du bli dagens blogg?

Publicerad 2012-03-14 21:12:09

Hahaha precis den känslan brukar jag också ha, o då tänker man "De vet inte vad de missar!" :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela